poniedziałek, 15 grudnia 2014

Girlandy na Świąteczny Kiermasz w przedszkolu.

Jest już tradycją, że co roku w połowie grudnia przedszkole Jutki organizuje kiermasz ozdób bożonarodzeniowych. Zasady są takie, że rodzice wykonują ozdoby, inni rodzice te ozdoby kupują (choć  dwa lata temu na andrzejkowym kiermaszu ciast musiałam kupić ciasto, które sama dzień  wcześniej upiekłam, bo dziewczynki nie chciały nic innego :))), zarobione pieniądze idą na rzecz przedszkola i są dobrze wykorzystywane (na teatrzyki i koncerty dla dzieci). Warto!

W tym roku uszyłam na sprzedaż dwie girlandy:

1) Czerwono- szarą w grochy:


2) Szarą z gwiazdkami:


Z tej szarej jestem szczególnie zadowolona :) Uszyłam od razu taką samą do domu :)

Godzinę po rozpoczęciu kiermaszu, czerwono-szarej girlandy już nie było :) Cieszy jak diabli! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz